Mi is az a TV2 Play?
A TV2 Play a TV2 Média Csoport online streaming-platformja, ahol az egész család megtalálja kedvenceit: a TV2 Média Csoport csatornái által biztosított showműsorokat, filmeket és sorozatokat bármikor visszanézheted vagy követheted a tartalmakat akár online is.
Miben más a TV2 Play Prémium szolgáltatás?
A TV2 Play Prémium hozzáférést a kedvezményes feltételekben meghatározott televíziós díjcsomagok előfizetési díja tartalmazza, mely hozzáférést biztosít Európa kiemelkedő futballbajnokságainak élő mérkőzéseihez, a legnagyobb sikerfilmekhez és a népszerű gyerekműsorokhoz egyaránt.
- Exkluzív tartalmak
- Személyre szabott műsor ajánlók
- Egyidőben 2 külön eszköz hozzáféréssel streamelhetsz
- Egyidejű akár 2 élő meccs hozzáférés
- Kevesebb reklám
A TV2 Play Prémiumot kizárólag magyarországi TV előfizetéssel, a DIGI televíziós szolgáltatón keresztül történő regisztrációval tudod igénybe venni.
Hol érem el a TV2 Play Prémium felületét?
A tv2play.hu/premium weboldalon keresztül és a TV2 Play mobilapplikáción Apple App Store (IOS) vagy Google Play Store (Android) áruházakon keresztül.
TV2 Play szolgáltatás regisztráció és aktiválás néhány egyszerű lépésben!
- Lépj be a DIGI Ügyfélkapudba, majd kattints a Szolgáltatások menüpontra, és válaszd ki a TV2 Play menüpontot.
A kattintást követően visszajutsz a TV2 Play Prémium oldalára. - Ha van már TV2 Play fiókod:
- kattints az aktiválás gombra, lépj be a TV2 Play fiókodba és élvezd a prémium tartalmakat! - Ha nincs még TV2 Play fiókot:
- kattints az aktiválás gombra, regisztrálj TV2 Play fiókot és élvezd a prémium tartalmakat!
(A TV2 Play Prémiumra nem csak a DIGI ügyfélkapu fiókhoz kapcsolódó e-mail címmel regisztrálhatsz, hanem attól eltérő Facebook- és Google-fiók, illetve Apple ID-val létrehozott fiókkal is)
Ha korábban már regisztráltál a TV2 Play-re, abban az esetben is a DIGI ügyfélkapu regisztráció során megadott e-mail címmel is tudod érvényesíteni hozzáférésedet. (nem csak a DIGI ügyfélkapu regisztrációkor megadott e-mail címmel, - a DIGI-s e-mail címtől eltérő e-mail címmel is -, azaz korábbi TV2 Play fiókregisztráció, pl: Facebook- és Google-fiókok, illetve Apple ID, így ha azzal regisztráltál korábban, azzal is be tudsz lépni.)
Milyen díjcsomag előfizetés esetén vagyok jogosult, a szolgáltatást igényelni?
Műholdas szolgáltatás | Kábeles szolgáltatás | Kábeles IPTV szolgáltatás | Kábeles DIGI (INVITEL HÁLÓZAT) szolgáltatás |
---|---|---|---|
|
DIGITV 2019 |
DIGITV 2019 IPTV |
Családi Prémium |
DIGITV 2022 |
DIGITV 2022 IPTV |
Családi Prémium HD |
A TV2 Play Prémium hozzáférés igénylésének további feltétele, hogy a fenti díjcsomag előfizetésed érvényben lévő 12 hónapos határozott időtartamú konstrukcióval is rendelkezzen. Amennyiben televízió szolgáltatásra határozatlan idejű szerződéssel rendelkezel, előfizetői szerződésedet módosíthatod az ügyfélkapu fiókodban, személyesen vagy telefonon az ügyfélszolgálatainkon keresztül, ahol kollégáink készségesen állnak a rendelkezésedre.
Honnan tudom letölteni a TV2 Play alkalmazást?
A TV2 Play alkalmazást a Google Play Store-ból vagy az Apple App Store-ból tudod letölteni. A szolgáltatást az alkalmazás áruházakon kívül, a webes felületen keresztül https://tv2play.hu/premium tudod elérni.
Mennyibe kerül a szolgáltatás havidíja?
A DIGI vagy DIGI (Invitel hálózatok) kábeles vagy műholdas televíziós szolgáltatás a feltételekben meghatározott díjcsomagokra történő előfizetés esetén, a TV2 Play Prémium szolgáltatás havidíja a díjcsomagban foglalt előfizetési díj tartalmazza.
DIGI mobilinternet kapcsolaton keresztül használom az alkalmazást, generál-e adatforgalmat a TV2 Play Prémium oldal/applikáció?
Igen, a díjcsomagban foglalt adatforgalmat az applikáció használata csökkenti.
Milyen eszközökön érem el a TV2 Play Prémium hozzáférésemet?
Weboldalon keresztüli eléréssel: Számítógépen, laptopon,
Applikáció használata esetén: Android vagy IOS kompatibilis mobilkészüléken, tableten.
A korábbi regisztrációmban mentett megtekintési előzményeim és saját lejátszási listák elérhetőek, ha regisztrálom a TV2 Play Prémium hozzáférésem?
Igen, a TV2 Play fiókodban létrehozott saját listád a TV2 Play Prémium aktiválása után is megtalálható lesz.
Meglévő TV2 Play fiókomat tudom módosítani Prémium hozzáférésre?
Igen, a korábbi TV2 Play fiók módosítható Prémium előfizetésre, az ügyfélkapu felületen történő TV2 Play aktiválás menüponton keresztül.
Egy előfizetéshez hány TV2 Play Prémium hozzáférés jár és hány eszközön tudom használni?
Kábeles vagy műholdas előfizetéshez egy TV2 Play Prémium hozzáférést tudsz aktiválni. Korlátlan eszközön tudsz belépni hozzáféréseddel, viszont egyidőben csak 2 eszköz használata engedélyezett
A TV2 Play Prémiumot tudom külföldön is használni?
A TV2 Play Prémium felülete külföldről is elérhető, a lokális tartalmak viszont magyarországi IP címről indított lejátszás esetén engedélyezett.
Milyen képminőségben nézhetem a TV2 Play Prémium tartalmait?
A tartalmak képminőségét az interneted sávszélessége és a lejátszásra használt eszközöd határozza meg. Kérjük, ellenőrizd, hogy stabil interneteléréssel, és legalább 2 Mbps letöltési sebességgel rendelkezel. Ha több multimédiás eszköz is ugyanazt a hálózatot használja (okos TV, számítógép, mobiltelefon, tablet), az hatással lehet a letöltési sebességre, így azt javasoljuk, hogy a szolgáltatás használata közben csökkentsd a hálózathoz csatlakozó eszközök számát. A különböző tartalmak HD minőségben, az élő sportközvetítések pedig Full HD minőségben kerülnek közvetítésre. A sávszélességtől és a használt eszköztől függően előfordulhatnak ettől eltérő tapasztalatok. A FULL HD felbontáshoz 10 Mbps sávszélesség javasolt, SD formátum esetén pedig 4 Mbps.
HD felbontáshoz 10 Mbps sávszélesség javasolt, SD-hez pedig 4 Mbps.
Ha félbehagytam egy tartalmat, folytathatom később más eszközön a nézését?
Igen, a korábbi regisztrációval megegyező fiókban lehetőséged van folytatni a korábban elindított tartalmak lejátszását, onnan, ahonnan abbahagytad.
Tartalmi vagy lejátszási problémád van?
Az alkalmazással vagy tartalmi, lejátszási problémával kapcsolatban, kérlek hívd a TV2 Közönségszolgálatát a +36-1-336-55-45 számon vagy írj a kozonsegszolgalat@tv2.hu címre!