Jelenlegi előfizetőink a 1272-es telefonszámon vagy Ügyfélszolgálatainkon rendelhetik a csomagot!
- A FilmBox csomag Közszolgálati csomaghoz nem igényelhető.
- Az akciókban való részvétel feltétele az előfizetési díj határidőben történő megfizetése. Nem vehet részt az akcióban az, aki Közszolgálati csomagra fizet/fizetett elő. Új Előfizetőnek minősül az, aki a szerződés megkötése időpontjában nem rendelkezik műholdas televízió előfizetéssel a DIGI Kft.-nél.
- A FilmBox csatornáinak vétele a szolgáltató által rendelkezésre bocsátott HD box-szal (vétel vagy bérlés) vagy DIGI Smart CAM-mel (már meglévő) lehetséges. Jelen akció 2022.09.01-től visszavonásig tart.
- Műholdas előfizetés esetén az elérhető konstrukciókról itt tájékozódhat!
FilmBox+
FilmBox+ szórakoztatási céllal létrehozott szolgáltatás, ahol egyetlen előfizetéssel több száz filmet és sorozatot nézhet online. Előfizetésével a FilmBox csatornák műsorait is élőben követheti.
Melyik csomagok mellé érhető el?
DIGITV + FilmBox Pak díjcsomag együttes előfizetése esetén érhető el.
Miért érdemes előfizetni?
FilmBox+ rendkívül széles választékot kínál a legkülönfélébb műfajokban: tartalmak között hollywoodi mozifilmeket, örökzöld klasszikusokat, népszerű tévésorozatokat és filmművészeti gyöngyszemeket is találhat a világ minden tájáról. Mindezt egy helyen, reklámok nélkül! Tartalmaik között szabadon, előfizetés nélkül böngészhet, megtekintésükhöz és „kedvenceim” lista létrehozásához azonban előfizetés szükséges.
Hogyan tudok regisztrálni a szolgáltatásra?
Lépjen be a DIGI ügyfélkapu fiókodjába. Válassza ki a Szolgáltatások, majd a FilmBox+ aktiválása menüpontot. Kattintson a FilmBox+ aktiválása gombra, ezzel automatikusan regisztráljuk a FilmBox oldalán. A belépéshez szükséges adatokat e-mailben kapja meg a DIGI ügyfélkapu regisztráció során megadott címére. A streamingszolgáltatást az e-mailben lévő belépés gombra kattintva vagy közvetlenül a https://app.filmbox.com/ oldalon éri el.
Amennyiben mobileszközön szeretné elérni a szolgálatást, töltse le a FilmBox+ applikációt a Google Play Áruházból vagy az Apple App Store-ból.
Ha elakadt, vagy nem sikerült a regisztráció, kollégáink készséggel segítenek a DIGI hálózatából díjmentesen hívható, 1272-es telefonszámon vagy az Önhöz legközelebbi DIGI Pontunkon.
Hol érhető el a FilmBox+ szolgáltatás?
Weben keresztül: Asztali számítógépen, laptopon, okostelefonon, tableten és Google Play Áruházból, valamint Apple App store-ból letölthető mobilalkalmazásokon keresztül is.
Mennyibe kerül a szolgáltatás havidíja?
A FilmBox Pak-ra történő előfizetés esetén a szolgáltatás havidíja díjmentes. A FilmBox Pak szolgáltatást 12 hónapos hűségnyilatkozattal most 990 Ft-os havidíjjal érhető el.
Hány regisztrációval rendelkezhetek?
DIGI televízió + FilmBox Pak előfizetéshez egy regisztráció tartozik. A regisztrációt egyszer kell elvégezni és aktiválni.
Hogyan tudom letölteni a mobilapplikációt?
A mobilapplikációt a FilmBox+ kulcsszóra történő keresésre, a Google Play Áruházból vagy az Apple App Store-ból letölthető.
Külföldről is elérhető a FilmBox+ streamingszolgáltatás tartalma?
A FilmBox+ a világ bármely pontjáról hozzáférhető. Elérhető filmek és sorozatok adott országonként eltérőek, és időről-időre változnak az egyes régiókra sajátosan jellemző tartalmak miatt.
A geolokációs technológia miatt az elérhető tartalmak és nyelvek országonként eltérőek lehetnek (A földrajzi helyzet függvényében mindig az adott ország tartalmai érhetőek el, a magyar regisztrációval).
Hány eszközön tudom érvényesíteni a regisztrációmat?
A streamingszolgáltatást egyszerre egyidőben akár 5 eszközön is hozzáférhető.
Mi az a 'Saját listám', és hogyan tudom használni?
A 'Saját listám' egy személyre szabott válogatás, amely kedvenc tartalmakat gyűjti egy helyre a főoldalon belül. Ezt a gyűjteményt a filmek és sorozatok információs oldalán található 'szívecske' ikonra kattintva hozható létre. Kedvenceknek jelölt tartalmakat a főoldalon, a 'Wishlist' felirat alatt található meg. Ha a lista bármelyik elemét el akarja távolítani, akkor a főoldalon, az adott tartalom ábráján található három pontra kell kattintani, majd ráklikkelni a 'Remove From This List' feliratra. Ha a szívecske ikonra még egyszer rákattint, akkor az adott film vagy sorozat eltűnik a 'Saját listám' válogatásról.
Milyen csatornákat nézhetek a FilmBox+-on?
A felületen az alábbi csatornák érhetők el: Filmbox Stars, Filmbox Premium, Filmbox Basic, Filmbox Extra HD, Filmbox Family.
Az élőben nézhető csatornák kínálata országonként eltérő lehet. A saját országra vonatkozó pontos csatornakiosztást a 'Csatornák' menüpontra kattintva látható.
Milyen képminőségben nézhetem a FilmBox+ tartalmait?
A képminőséget az internet sávszélessége és a lejátszásra használt eszköz határozza meg. Ezektől függően minden megosztott tartalmat folyamatosan, szaggatásmentesen nézhető. Kérjük, győződjön meg róla, hogy stabil interneteléréssel, és legalább 2 Mbps letöltési sebességgel rendelkezik. Ha több eszköz is ugyanazt a hálózatot használja (okos TV, számítógép, mobiltelefon), az hatással lehet a letöltési sebességre, így azt javasoljuk, hogy a FilmBox+ nézése közben csökkentse a hálózathoz csatlakozó eszközök számát.
Milyen eszközökön nézhetem a FilmBox+-ot?
- Android TV – Android 5.1 és újabb
- Android mobil – Android 5.1 és újabb
- iOS Mobile – iOS 11 és újabb verzió
- Apple TV – TVOS 13 és újabb verzió
- LGTV – 2016 és újabb (WebOS 3.0 és újabb verzió) 1080p, 720p felbontás
- Samsung TV - Samsung TV - Az alkalmazás kódszinten támogatja a 2016-2017-es modelleket is, de a Samsung áruház már nem támogatja ezen modelleket, ezért javasoljuk a 2018-as és az újabb modellek használatát.
A FilmBox+ kínálatát bárhol, bármikor, bármilyen eszközön nézhető. Nem csak számítógépen, hanem az applikációnak köszönhetően tableten (Andorid, iOS) és okostelefonon is (Android, iOS).
Ha félbehagytam egy filmet, folytathatom később más eszközön a nézését?
Igen, más eszközön is ott folytatható, ahol korábban abbahagytuk.
Mobiltelefonon történő használat esetén, az alkalmazás használata generál-e adatforgalmat?
Igen, a mindenkori mobildíjcsomagban foglalt tarifák szerint.
Mi az a 'Megtekintés folytatása' és hogyan tudom használni?
Bármilyen eszközön is nézzük az adott filmet vagy sorozatot, ha leállítjuk a megtekintést, akkor legközelebb ugyanonnan folytathatjuk. Az összes ilyen tartalmat megtaláljuk egy helyen a 'Megtekintés folytatása' listában, amely a weboldalon és az applikációban is megtalálható a főoldalon. Ha a lista bármelyik elemét el akarjuk távolítani, akkor az adott tartalom ábráján található három pontra kell kattintani, majd ráklikkelni a 'Remove From This List' feliratra.