Válasszon témakört, majd azon belül adja meg a keresett kifejezést, vagy nézze meg a leggyakoribb kérdések listáját segítségként!
TP-link akció - Eszközválasztással kapcsolatos kérdések:
-
40nm-es garzonban lakom, milyen router-t válasszak a DIGI 100-as csomagomhoz?
-
40nm-es garzonban lakom, milyen router-t válasszak a DIGI 500-as csomagomhoz?
-
70nm-es lakásban lakom, ahol központosan van elhelyezve a router és egy DIGI 200-as csomagom van. Melyik router-t válasszam?
-
Mekkora lakásba mekkora router kell?
DIGI Smart CAM:
-
A DIGI Smart CAM menü nyelve módosítható?
-
A SMART kártyát át lehet helyezni másik DIGI Smart CAM modulba?
-
Bármilyen TV készülékkel használható a DIGI Smart CAM?
-
Gyerekzárat ki lehet kapcsolni a DIGI Smart CAM menüjében?
-
Használható másfajta CAM modult a szolgáltatás vételéhez?
-
Hogyan érhető el a DIGI Smart CAM saját menüje?
-
Hol lehet leellenőrizni, hogy a TV készülék alkalmas-e a DIGI Smart CAM használatára?
-
Mely csatornák vételéhez szükséges a DIGI Smart CAM?
-
Melyek a DIGI Smart CAM telepítésének a lépései?
-
Melyik menüpontban módosítható a PIN kód?
-
Mi az a CAM?
-
Mi az a CI+?
-
Mi az a CI?
-
Mi az a DIGI Smart CAM?
-
Milyen előnyei vannak a DIGI Smart CAM modulnak?
-
Műholdas szolgáltatáshoz használható-e Digi Smart Cam?
-
Szükséges lehet-e a TV készülék szoftverének frissítése?
-
Telepítés után az előfizetett csatornákon hibaüzenetet kap, mi a teendő?
Műholdas szolgáltatás:
-
A SMART kártyát át lehet helyezni másik dekóderbe?
-
Bekötötték a szolgáltatást, de nincs kép. Mi a teendő?
-
Használhatok másfajta beltéri egységet a szolgáltatás vételéhez?
-
Hogyan jut a berendezés az előfizetők otthonába? Ki végzi a szerelést?
-
Hogyan tudok videóra felvenni?
-
Ki lehet vinni külföldre a készüléket?
-
Megfagyott a kép, mi lehet az oka?
-
Mi a technikai feltétele a műholdas szolgáltatás igénybevételének?
-
Mi a teendő, ha szüneteltetés után nincs adás?
-
Mi az EPG, s mire használható?
-
Miért gyenge a vételi szint?
-
Miért romlik a minőség rossz idő esetén?
-
Milyen eszközök szükségesek a műsor vételéhez?
-
Milyen eszközök tartoznak a dekóderhez?
-
Milyen extra csomag szolgáltatás kérhető?
-
Mire jó a szoftverfrissítés?
-
Mit jelent a TWIN, illetve QUAD fej?
-
Szerelési díjaink
-
Szerződésmódosítás hol intézhető?
-
Van egy beltéri egységem. Igényelhetek hozzá kártyát?
-
Van-e a csatornákon teletext-szolgáltatás?
Számlázással és/vagy Fizetéssel kapcsolatos kérdések:
-
A számlát egy másik címre kérném, mint a szerelési (telepítési) címem. Mi a teendő?
-
Általános számlázási információk
-
Hogyan történik a számlázás és mikor van a fizetési határidő?
-
Hová fordulhatok számlázási problémával?
-
Mi történik, ha számlakészítést követően mondom le az HBO csomagot?
-
Miért szól a havidíjnál magasabb összegről az első havi számlám?
-
Milyen módon tudom kiegyenlíteni a számlámat?
-
Mire kell figyelni, ha egyéni átutalással szeretném rendezni számláimat?
-
Mit hol találok a számlalevélen?
-
Mit takar a csoportos beszedési megbízás, hogyan igényelhető, mi a teendő?
-
Mit tegyek, ha nem kaptam meg a számlámat?
Szerződéssel kapcsolatos kérdések:
-
Adatváltozás esetén mi a teendő?
-
Csomagmódosítás mikor jelentkezik a számlázásban?
-
Hogyan lehet lemondani a szolgáltatást?
-
Hogyan rendelhetek meg és mondhatok le HBO (Extra) csomagot?
-
Hol lehet szerződést kötni, illetve szolgáltatást megrendelni?
-
Mennyi az átfutási ideje a szerződésbontásnak?
-
Mi a teendő költözés esetén?
-
Mi a teendő névátírás esetén?
-
Mi szükséges a szerződéskötéshez?
-
Mi történik, ha érvényben lévő hűségnyilatkozatos szerződést bontok fel?
-
Milyen eszközök maradnak a tulajdonomban, és mit kell leadnom szerződésbontás esetén?
-
Milyen feltételekkel szüneteltethető a szolgáltatás?
-
Milyen formában lehet igénybe venni a szolgáltatást?
-
Mire van szükség, ha módosítani akarok a szerződésen?
-
Programcsomag váltásnak mik a feltételei?
-
Szüneteltetéssel kapcsolatos információk
Roaminggal kapcsolatos kérdések:
-
Amennyiben Magyarországról telefonálok az EU-ba és nemzetközi telefonszámot hívok, milyen percdíjakon tehetem meg?
-
Ha a külföldi tartózkodásom alatt kikapcsolom a mobilinternetet a telefonomon, akkor Wi-Fi-n sem tudok internetezni?
-
Ha aktív adatroamingolásom ellenére sem szeretném használni a mobilinternet-szolgáltatásomat külföldön, akkor mit kell tennem?
-
Ha belföldi előfizetéssel rendelkező ismerősöm külföldön tartózkodik és felhív engem, akkor az többletköltséggel jár számomra?
-
Ha belföldi előfizetéssel rendelkező ismerősöm külföldön tartózkodik és felhívom akkor magasabb lesz a számlám?
-
Ha EU roaming övezeti országban tartózkodom, a fogadott hívás díjmentes?
-
Ha külföldön használom belföldi, hazai előfizetésű telefonomat akkor kitől érkezik a számla?
-
Hogyan hívhatom fel a telefonos ügyfélszolgálatot külföldről?
-
Hogyan kezdeményezzek hívást külföldről?
-
Hogyan kezeljem, ha a mobilkészülékem bizonyos esetekben átáll a szomszédos ország hálózatára?
-
Honnan tudom, hogy mikor veszem igénybe a roamingszolgáltatást?
-
Külföldi tartózkodásom alatt a mobil előfizetésemmel hogyan érem el a telefonos ügyfélszolgálatot?
-
Külföldi tartózkodásom alatt az SMS fogadás díjmentes-e?
-
Külföldön is tudom használni a mobilinternet-szolgáltatást?
-
Külföldön melyik szolgáltató hálózatát tudom igénybe venni?
-
Külföldön tartózkodom, de nem tudok hívást indítani/fogadni. Mit tegyek?
-
Külföldön tartózkodom, milyen díjazással indíthatok hívást magyarországi hívószámra?
-
Lehetséges az, hogy ha külföldön sokat használom az internetet, akkor letiltja azt a szolgáltatóm?
-
Mely országokban érhető el a roaming szolgáltatás?
-
Mi szerepel a számlámon EU roaming helyzetben bármilyen magyar előfizetői hívószámra küldött SMS esetén?
-
Milyen díjazással hívhatom a külföldön tartózkodó, DIGIMobil előfizetéssel rendelkező ismerősömet?
-
Milyen díjszabással indítok külföldről hívást Magyarországra?
-
Milyen módon működik a mobilinternetet külföldön?
-
Milyen percdíjon telefonálok az EU-ból hazai irányba?
-
Mit jelent az EU roaming helyzetben úgynevezett „méltányos használati feltétel”?
-
Mit kell tennem ahhoz, hogy külföldön is tudjam használni a mobiltelefonomat?
Telefon szolgáltatás:
-
Fax szolgáltatás igénybe vehető-e?
-
Fizetős-e a telefonszám titkosítása?
-
Hogyan lehet letiltani a hívószámkijelzést?
-
Hogyan történik a számhordozás (meglévő hívószám megtartása)?
-
Lehet-e egyirányúsírást kérni? (nem lehet hívást indítani, csak fogadni)
-
Mennyire megbízható a telefonos szolgáltatás?
-
Mi a különbség a „rejtett” és „titkos” telefonszám között?
-
Milyen készülék alkalmas a telefon szolgáltatás igénybe vételéhez?
-
Telefonkészülék jár a szolgáltatás mellé?
-
Van-e hangposta szolgáltatás?
-
Van-e hívószámkijelzés?
-
Van-e lehetőség a telefonforgalom limitálására (pl.: mobil hívások esetén)?
-
Van-e lehetőség hívásátirányításra?
Internet szolgáltatás:
-
Hogyan lehet e-mail címet igényelni?
-
Hogyan történik a postafiók beállítása?
-
Honnan tudható meg a kapcsolódási felhasználónév és jelszó?
-
Internet hibajelenségek
-
Korlátlan-e az adatforgalom?
-
Levelező kliens beállításai
-
Megosztható-e a hálózati kapcsolat?
-
Mi a teendő, ha számítógép csere történt, illetve ha újra kellett telepíteni az operációs rendszert?
-
Van-e lehetőség fix IP címet rendelni?
Kábeltelevízió szolgáltatás:
-
Hogyan lehet igénybe venni / mi szükséges a digitális szolgáltatáshoz?
-
Hol érhető el az aktuális csatornakiosztás?
-
Melyek a DIGI DVB-C digitális kábeltévé szolgáltatásának kézi beállításhoz szükséges paraméterei?
-
Milyen extra csomag szolgáltatások kérhetőek?
-
Van-e elektronikus műsorújság (EPG)?
-
Van-e teletext?