Tisztelt Ügyfeleink!

DIGI ügyfélpontjaink 2021. április 7-től a megszokott, az adott üzletre vonatkozó ügyfélfogadási rendben állnak az Önök rendelkezésére a védelmi intézkedések figyelembe vételével:

1. az ügyintézés teljeskörű, azaz a továbbiakban bármely, az ügyfélponton igénybe vehető szolgáltatásunk zavartalanul üzemel,
2. bármely DIGI ügyfélponton négyzetméter alapú ügyfélfogadás lép életbe, azaz  10m2-enként 1 ügyfél tartózkodhat egyszerre az ügyféltérben,
3. továbbá ügyintézőként egy ügyfél tartózkodhat az ügyféltérben egy időben,
4. az ügyfélpontok előtt - betartva a biztonságos, 1,5m-es távolságot - várakozhatnak az ügyintézést igénylők, amíg sorra nem kerülnek üzleteinkben,
5. minden esetben továbbra is kötelező az orrot és szájat eltakaró maszk viselése!

Köszönjük szíves együttműködésüket, természetesen, a személyes ügyintézés mellett továbbra is ajánljuk figyelmükbe az egyéb, személyes kontaktust nem igénylő, elektronikus ügyintézési módokat!