E-számla

 

Az elektronikus számla (E-számla) olyan hiteles, elektronikus formában kibocsátott számla, amely elektronikus aláírással és az aláírás időpontját hitelesítő bélyegzővel van ellátva. A számla elkészültéről minden alkalommal e-mailben értesítést küldünk.  Számlája kiegyenlítését az Ön által választott módon rendezheti, online átutalási megbízással, csoportos beszedési megbízással, készpénzzel vagy bankkártyával, az internet szolgáltatást pedig internetutalvánnyal.

Az E-számla egyenértékű a papíralapú számlával, tartalmazza a hagyományos papíralapú számla valamennyi adatát. A számlát számítógépre le lehet menteni, szükség esetén bármikor újra nyomtathatja és az Ügyfélkapun keresztül bármikor elérheti. A szolgáltatás díjmentesen érhető el a DIGI ügyfelei számára.

 

Hogyan vehető igénybe a szolgáltatás?

 

1. Ügyfélkapu regisztráció:


1.1. Regisztráljon az Online Ügyfélszolgálat Internetes felületén (https://ugyfelkapu.digi.hu/).

A „Regisztráció” fülre kattintva tudja elindítani a regisztrációs folyamatot, ahol meg kell adnia e-mail címét és egy jelszót, amellyel a későbbiek során be tud lépni rendszerünkbe.

1.2. Az adatok megadását követően az Ön által megadott e-mail címre érkezni fog egy aktiváló kód, amelyet az átirányított weboldalon kell megadnia.

1.3. A regisztráció aktiválását követően hozzá kell rendelnie a fiókjához előfizetői szerződését, a „Szerződés hozzáadása”-ra kattintva.  Szerződésszámát a számlája bal felső részén találja meg, számla sorszámát a szerződésszám alatt találja meg, amelyet évszám nélkül kell megadnia.

 

2. E-számla igénylés:

 

2.1. Az „Számla egyenleg és fizetés” almenüben kérjük, válassza ki az E-számla igénylést.

2.2. Az Általános Szerződési Feltételek elfogadását követően adja meg e-mail címét, amelyre a számlát kéri, valamint válassza ki a kívánt fizetési módot.

2.3. A sikeres regisztrációról e-mailben értesítést küldünk.

2.4. A regisztrációt követően, a kiállított E-számláinak elkészültéről is kap e-mailben értesítést.